پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119441
ايران به اندازه کافي اعتمادسازي کرده است/ غرب بداند ديگر چنين فرصتي به آن ها داده نمي شود
تاریخ انتشار : 1393/08/16
نمایش : 1487
امام جمعه فارسان گفت : با توجه به شرايط خوب ايران با هيئت مذاکره کننده حسن نيت خوبي نشان دهند که در غير اين صورت آنها بدانند با عکس العمل شديد مردم و نظام ما روبرو خواهند شد که ديگر اين چنين فرصتي را در برابر ايران پيدا نخواهند کرد که مردم ما ثابت کردند مقتدرانه تر از قبل در صحنه هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده با اشاره به مجالس عاشورا و حادثه کربلا گفت: اگر چه در ظاهر اين حوادث مملو از بلا و گرفتاري ، مصيبت و مظلوميت بود ولي ازجهت نور افشاني و رحمت افزايي براي بشريت و جهان خلقت تا پايان عمر دنيا که حتي انبيا الهي را زير چتر رحمت خود قرار داد از اين جهت بي نظير بود.

وي تصريح کرد: لذا بهره بردن از ياد و نام امام حسين( ع )رحمت دنيا و آخرت را به روي خود باز نگه ميداريم .

وي ادامه داد تنها حادثه و شخصيتي که ياد و نام و گريه برآن و زيارتش علاوه بر آثار و فضيلت هاي آخرت در زندگي دنيوي انسان و رفع گرفتاري تاثير گذار است حاثه عاشوراي امام خميني (ره) است .

خطيب جمعه فارسان در ادامه با اشاره به روز پاياني مهلت مذاکرات ايران با  6 کشور جهاني افزود: ملت ، نظام و مسئولين ما در اين چند سال اعتماد سازي کافي را درمسئله هسته اي با کوتاه آمدن در بعضي امور در برابر قدرتها ي جهاني نشان دادند که اميد ميرود طرف هاي مقابل ايران اسلامي در موضوع هسته اي با رفع تحريهاي کامل و عادي سازي روابط ايران و آژانس جواب اين حسن نيت ايران اسلامي را به خوبي بدهند.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به شرايط خوب ايران با هيئت مذاکره کننده حسن نيت خوبي نشان دهند که در غير اين صورت آنها بدانند با عکس العمل شديد مردم و نظام ما روبرو خواهند شد که ديگر اين چنين فرصتي را در برابر ايران پيدا نخواهند کرد که مردم ما ثابت کردند مقتدرانه تر از قبل در صحنه هستند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html